Tres indrets per veure en quatre dies

Encara no tens pensat on anar aquesta Setmana Santa? No pateixis, a la BCC hem pensat en tu: et proposem tres destins.

Bilbo

Bilbo, Bilbao en català, és la capital de Biscaia, i un dels motors econòmics del País Basc i de tot l’Estat. Qui hagi viatjat a la ciutat fa algunes dècades i torni a perdre’s pels seus carrers, haurà vist dues ciutats ben diferents. La ciutat d’avui és moderna, cosmopolita, amb una intensa vida al carrer. Les tertúlies entre amics, els caps de setmana o al sortir de la feina, a la porta dels bars del casc antic és una de les seves millors fotografies.

Tres coses que no us heu de perdre:

• El museu Guggenheim: icona de la ciutat moderna, hi podreu veure exposicions d’art contemporani, o simplement admirar la seva arquitectura.
  • La plaza Nueva: situada al casc antic, és una bona mostra de l’ambient animat que us trobareu a tot el centre, amb nombrosos bars i restaurants.
  • Els pintxos: d’embutit, de peix, de verdures, amb mil combinacions inimaginables, acompanyats d’un zurito o d’un got de txacolí.

Us interessarà:

Llegiu més