Exposició Beca CJ connecta't al còmic 2017
Exposició de les tires còmiques de la guanyadora i finalistes de la Beca CJ Connecta’t al Còmic 2017. Del 12 de juny al 31 d’agost al Territori mutant (Àrea de còmic, 1a planta)

L’objecte de la Beca Carnet Jove Connecta’t al Còmic és fomentar i promoure l’accés al món professional de les persones joves dibuixants i guionistes de vinyetes.

Aquesta exposició mostra les vinyetes de la guanyadora i finalistes de la Beca CJ Connecta’t al Còmic 2017.

Finalistes:

• Sergi Díez Paredes per ‘Dimonick’
  • Sara Soler Ester per ‘Cuinetes’
  • Anna Valpuesta Farré per ‘Històries plantades’
  • Patricia Herreruela Quesada per ‘El petit per petit i el gran per gran’

L’autora Sara Soler va estar la guanyadora de la segona ronda de la Beca Carnet Jove Connecta’t al Còmic 2017. Panini Comics, sota el segell Evolution Comics, va publicar el passat mes de març l’obra guanyadora Red & Blue que podeu consultar en el nostre catàleg.

13/06/2018 10:01h