Col·laboració amb l'IES Moisès Broggi

Les biblioteques del districte de Sant Martí col·laboren amb l'IES Moisès Broggi i el Batxillerat d'arts. A més de la tradicional exposició de treballs finals del batxillerat d'arts a la Biblioteca Camp de l'Arpa-Caterina Albert, el curs passat es va iniciar una col·laboració amb les biblioteques El Clot-Josep Benet i Xavier Benguerel on es va desenvolupar de manera gràfica el món de Jules Verne, arran de la commemoració de la seva obra Els fills el capità Grant.

Enguany s'ha iniciat l'estudi del tema proposat (Frankenstein) des del camp de la il·lustració i el cinema. La idea original de Mary Shelly s'ha relacionat amb films tan diferents com ara 2001: una odissea de l'espai, La piel que habito o Alien Covenant.

25/06/2018 14:15h