Videorecomanacions en anglès de la Xarxa de Biblioteques Municipals

Vols millorar el teu anglès amb una bona lectura? Cada dissabte el programa “The Weekly Mag” de la Xarxa de Televisions Locals et recomana quins llibres en anglès tens a la teva biblioteca i quins són els més adequats per millorar i refrescar el teu anglès.

Eineda Horta, de la Biblioteca el Molí de Molins de Rei, i Salvador Faura, de la Biblioteca Vapor Badia de Sabadell, són els dos experts que cada setmana suggereixen diferents llibres en anglès que es poden trobar a les biblioteques i el perquè recomanen aquesta lectura.

“The Weekly Mag” és un magazine d’entreteniment setmanal de dues hores, fet cent per cent en anglès i dirigit a persones d’aquí que volen millorar i refrescar el seu anglès.

L'emissió del programa és cada dissabte de 16h a 18h a diverses televisions locals, però també es pot veure a la web del programa.

09/10/2019 06:53h