Anem Ran de Terra amb Trastlab

La Biblioteca Mestre Martí Tauler de Rubí ha inaugurat l’exposició “Trast-Art” en el marc del projecte TrastLab que promou la millora, la preservació i el respecte al medi natural i urbà, i impulsa accions de neteja de l’entorn. L’exposició presenta l’art com a eina sensibilitzadora a través de la visió d’una trentena d’artistes que ofereixen una altra perspectiva de la problemàtica de les deixalles.

TrastLab és una iniciativa del col·lectiu Caçadors de Trastets que forma part del programa BiblioLab de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona. Aquest projecte col·laboratiu es basa en el treball en equip per desenvolupar eines i crear sinergies entre els centres docents, l’entitat Caçadors de Trastets i la biblioteca de Rubí, mitjançant les sortides a l’entorn natural i urbà per recollir dades i crear recursos artístics, plàstics i audiovisuals per conscienciar i sensibilitzar la població.

Durant aquests mesos s’han realitzat diferents activitats TrastLab destinades a infants de cinc a dotze anys: un taller d’estampació per aprendre a tenir un bosc net; sessions per aprendre la tècnica audiovisual de l’stop motion, activitats de dibuix i tallers de fotografia; així com diferents xerrades que donaran el tret de sortida als actes del Dia de la Terra entre el 21 i el 30 d'abril.

BiblioLab és un programa de la Xarxa de Biblioteques Municipals que desenvolupa i dona suport a accions que tenen com a finalitat l’accés al coneixement a través de l’experimentació i metodologies innovadores i creatives en un entorn col·laboratiu obert a la ciutadania.

12/04/2019 06:48h