Anna Manso obre el Club del Llibre del 2019

La Biblioteca Vapor Badia de Sabadell serà l’escenari de la primera trobada d’aquest 2019 del Club del llibre, el cicle de xerrades amb escriptors a la Xarxa de Biblioteques Municipals promogut per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració de diverses editorials. L'escriptora, guionista i il·lustradora conversarà amb els lectors el 19 de gener a les 12 h a la Biblioteca Vapor Badia de Sabadell.

Manso (Barcelona, 1969) va estudiar imatge i so a l’Escola de Mitjans Audiovisuals de Barcelona i va cursar un màster en escriptura de guió cinematogràfic i de televisió a la Universitat Autònoma de Barcelona.

Va iniciar la seva carrera professional com a guionista de programes infantils de televisió, sèries i altres programes de TV3. Ha col·laborat en diversos mitjans de comunicació i també ha treballat com a il·lustradora.

La seva carrera literària va iniciar-se amb el Premi Gran Angular 2008, amb el títol “Canelons freds”. Des de llavors ha publicat nombroses obres de literatura infantil i juvenil a l’editorial Cruïlla i SM. El 2016 va guanyar el Premi de Literatura Infantil Atrapallibres del Consell Català del Llibre Infantil i Juvenil, amb “Amics monstruosos”. També ha escrit obres de teatre infantils (“Perduts a la Viquipèdia”). Les seves darreres novel·les juvenils són “Allò de l'avi” (2016) i “Cor de cactus i altres formes d'estimar”(2017).

11/01/2019 12:04h