Conversa amb Margarida Aritzeta a Terrassa

Dijous 13 de desembre a les 19 h ens visita la novel·lista i professora de Teoria de la Literatura a la Universitat Rovira i Virgili, Margarida Aritzeta. La trobada serà a la Biblioteca Central de Terrassa en el marc del Club del Llibre, el cicle de xerrades amb escriptors a la Xarxa de Biblioteques Municipals de la demarcació de Barcelona promogut per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració de diversos ajuntaments i editorials.

Aritzeta va debutar amb el Premi Víctor Català de contes i narracions (1980) i el Premi Sant Joan de novel·la (1983). Des d’aleshores ha publicat més de quaranta obres. La seva obra abasta diversos cicles: Cuba ("L’herència de Cuba"), la memòria silenciada ("Perfils de Nora", "El pou dels maquis", "Bandoler", "La filla esborrada"...), i les novel·les de gènere (fantàstic i criminal). El 2013 apareix el primer relat criminal de la sèrie de la inspectora Mina Fuster: “L’assassinat de la venedora de cupons” (Elles també maten). Des d’aleshores se n’han publicat els relats “L’or del ring”  i “Mala sang”, i les novel·les "L’amant xinès" (2015) i "Els fils de l’aranya" (2016).

12/12/2018 13:40h