Fes la teva pregunta a Javier Cercas

Què vols saber de l’escriptor Javier Cercas? Ara tens l'oportunitat de preguntar-li qualsevol curiositat gràcies a l’apartat d’Entrevistes virtuals. Només has d’enviar la teva pregunta mitjançat el formulari que trobaràs a la Biblioteca Virtual fins al 28 de febrer.

Javier Cercas és professor de literatura espanyola a la Universitat de Girona i autor de Soldados de Salamina, El móvil, El inquilino, El vientre de la ballena, La velocidad de la luz, Anatomía de un instante, Las leyes de la frontera y El impostor. La seva obra consta també dels assajos La obra literaria de Gonzalo Suárez i El punto ciego, i de tres volums de caràcter miscel·lani: Una buena temporada, Relatos reales i La verdad de Agamenón. Els seus llibres han estat traduïts a més de trenta idiomes i han rebut nombrosos premis nacionals i internacionals. El monarca de las sombras és la seva darrera novel·la.Les entrevistes virtuals volen fomentar la lectura i complementar l'oferta dels clubs de lectura de la Xarxa de Biblioteques Municipals.

El proper dimecres 21 de febrer, a les 19 h visitarà als lectors de la Biblioteca Ramon Fernàndez Jurado en el marc del Club del Llibre.

01/02/2018 09:00h