Dia Mundial de la Poesia

Durant tota aquesta setmana la biblioteca de Sant Pol s'omplirà de poesia de la mà de l'Eduard Costa a través dels poemes del seu llibre L'últim indi que han inspirat les cançons del seu primer disc en solitari.

De dilluns a dissabte, cada dia, regalarem una poesia seleccionada del seu llibre i així donarem la benvinguda a la primavera, enmig de versos, poemes i emocions.

I el divendres 22 l'Eduard ens convida a l'activitat El cantar de la poesia, on ens ensenyarà a posar música als versos que ell ha escrit. Alguns dels poemes que musicarem són les cançons que formen part del seu disc, d'altres les musicarem per primer cop a Sant Pol.

En aquest activitat hi poden participar nens i famílies que tinguin ganes de gaudir de la poesia i de la música.

Si voleu conèixer quines activitats es fan a les Biblioteques del Maresme pel dia de la Poesia, podeu descarregar-vos el programa.

15/03/2019 17:00h