Dues darreres rutes teatralitzades inclusives de l'any

Autor: CIMA

Si voleu aprofitar aquest l'última de les rutes d'aquest any que es fa al Parc Natural i Reserva de la Biosfera del Montseny, aquest dissabte és l'última oportunitat. Sota el nom "Aigua, un viatge pels cinc sentits", podreu gaudir d'un itinerari adaptat per la Font del Frare. Vorejareu la riera de Santa Fe, i anireu guiats per un personatge molt especial. Al llarg del recorregut us anireu trobant altres sorpreses que faran les delícies de petits i grans. Acompanyada per un intèrpret en llengua de signes i guies per a persones cegues, està pensada per a tothom. Animeu-vos que ja s'acosta l'hivern i aquestes excursions tan divertides ja no les podreu fer.

Data: dissabte 16 de novembre

Durada: 1 h. Longitud 800 m. Dificultat baixa

Lloc: Centre d'Informació Can Casades (ctra. de Sant Celoni a Viladrau, km. 21. Santa Fe del Montseny)

Per poder realitzar les rutes cal inscripció prèvia.

Informació i reserves:

Tel. 937 855 461 - A/e: rutesteatre@diba.cat