Nits d'astronomia
Vine a experimentar el cosmos en família i descobreix que som pols d'estrella a través d'un simulador espacial.

La millor proposta per les nits d'estiu!

On?

Centre d'interpretació Dinosaures Fumanya
Situat a 7 Km del Museu de les Mines de Cercs

Aquesta activitat és una experiència de descoberta del cosmos per a un públic familiar. Un simulador espacial ens portarà univers endins, per conèixer alguns objectes que resten ocults en la intimitat del cel profund. Seguidament el telescopi ens permetrà de fer-ne una observació directa.

Tot això sense deixar de banda la mitologia rica i diversa que s'amaga rere les constel.lacions. Us oferim una representació dramatitzada d'algunes de les seves històries... Perquè aquesta és una activitat on ciència i mitologia es donen la mà.

Aquesta activitat es realitza els dissabtes 20 i 27 de juliol, 3, 17, 24 i 31 d'agost a les 21:30h.

L'activitat té una durata d'1 hora i 45 min per a adults i infants a partir de 7 anys.

Cal reservar al 938240336 - 938249025.

Més notícies a bibliotecavirtual.diba.cat/espais-naturals

18/07/2019 06:48h