Música als parcs 2019 a Barcelona

Gaudeix de la fusió de la música i el paisatge

Juny, juliol i agost 2019

barcelona.cat/musicaalsparcs
twitter.com/BCN_Ecologia
#musicaalsparcs

Música als Parcs és una de les propostes que, amb l'arribada del final de la primavera, obren el nombrós elenc d'activitats a l'aire lliure que es programen a Barcelona durant tot l'estiu. Amb més de 20 edicions a les seves esquenes, es tracta d'una de les propostes més veteranes i esperades per nombrosos barcelonins i, com bé reflecteix el seu nom, els dos grans protagonistes són la música i els parcs, a més de jardins i altres espais verds de la ciutat.

Els concerts que es programen durant el festival o cicle de Música als Parcs els conformen diverses actuacions de música clàssica, jazz, blues, espectacles d'orquestres, formacions corals i d'escoles musicals. I els protagonistes d'aquests espectacles musicals són joves amb edats compreses entre els 16 i els 35 anys.

L'edició 2019 de Música als Parcs no fa més que confirmar la bona salut d'aquest esdeveniment musical estiuenc, que aquest any celebra un total de 49 concerts i espectacles musicals que es programaran durant els mesos de juny, juliol i agost en uns 30 espais verds de Barcelona. Com ha ocorregut des dels seus orígens, l'assistència és totalment gratuïta, i per a una major comoditat de tots els assistents, sobretot de les persones grans o amb alguna discapacitat o molèstia física, es col·loquen diverses cadires per poder seguir les actuacions asseguts.

Més notícies a bibliotecavirtual.diba.cat/espais-naturals

31/05/2019 10:51h