Els beneficis dels escacs

Sabíeu que l’origen dels escacs roman desconegut i  que se li atribueixen molts orígens?

Tot i això, els experts estan d’acord amb què no hi va haver un únic inventor, ja que el funcionament és molt complex i hi ha un munt de teories sobre el seu origen: hi ha teories que diuen que prové de la Índia, altres diuen que prové de la Xina i que el va iniciar un comandant xinès l’any 200 abans de Crist.

En qualsevol cas, actualment s’han fet estudis que apunten a què els escacs milloren el funcionament del cervell, milloren la memòria, milloren les habilitats cognitives, milloren el pensament estratègic  i que milloren la concentració.

Per aquesta raó trobareu un munt d’activitats lligades a aquest esport. Dissabte vinent 27 d’octubre a les 10.30h hi haurà una activitat d’escacs a la biblioteca de Ponent que, conjuntament amb la Societat Coral Colón, durà a terme una classe d’escacs de nivell inicial. Però també en trobareu a altres biblioteques com Olesa de Montserrat

Ves al prestage ►

26/10/2018 14:05h