Esport és cultura, Manresa cor de l'esport

Manel Estiarte i Duocastella, jugador retirat de waterpolo manresà, i Mònica Terribas i Sala, periodista i directora del programa El Matí de Catalunya Ràdio des del 2013, conversaran sobre l’esport i la cultura aquest dijous, 11 d’octubre a les 19:30 h, al teatre Conservatori de Manresa. Aquesta serà la segona xerrada del cicle de ponències “Manresa des d’una altra mirada”.

L’esport és motor. És repte. És superació. És social. És cultural. És marca. És base. És passió. L’esport són valors. Amb el títol Esport és cultura, Manresa cor de l’esport, els dos protagonistes parlaran de totes les cares de l’esport en una ciutat que és esportiva.

Manresa des d’una altra mirada” és una proposta impulsada per la regidories de Projecció de Ciutat i Cultura de l’Ajuntament de Manresa, amb el suport i la participació de diversos ambaixadors i patrocinadors que hi aporten la seva experiència i els seus coneixements per contribuir a aconseguir una ciutat més culta, més amable i potenciadora de valors. Coincidint amb l’any en què Manresa és Capital de la Cultura Catalana 2018, en aquesta primera edició el projecte està dedicat a la cultura, en sentit ampli i sota el nom de “La cultura des d’una altra mirada”.

Les entrades són gratuïtes, obertes a tothom i només cal demanar les invitacions a les taquilles del teatre Kursaal o a través de la web www.manresadesdunaaltramirada.cat.

Ves al prestage ►

10/10/2018 15:04h