Presentació del documental "Jo no m’embolico"

En el marc de la Setmana Europea de Prevenció de Residus, Palau-solità i Plegamans impulsa el documental titulat "Jo no m’embolico!" que busca destacar i compartir idees per avançar cap a un estil de vida sense plàstics. La iniciativa és un recurs ofert per la Diputació de Barcelona.

El documental té com a objectiu principal sensibilitzar i conscienciar sobre els greus problemes ambientals i de salut associats als plàstics d'un sol ús. A més de destacar les pràctiques individuals, familiars i comunitàries, el documental posarà èmfasi en la reducció d'envasos i embolcalls innecessaris, coincidint amb l'enfocament d'aquesta edició de la Setmana de Prevenció de Residus.

Aquesta proposta pretén convidar a tothom a reflexionar sobre les seves pròpies pràctiques i considerar com poden contribuir a la prevenció de residus més enllà del que ja fan.

Lloc: Biblioteca, auditori Lluís Ventura
Places limitades