Lab portàtil de tall de vinil: Crea el teu adhesiu personalitzat.

Es tracta d’uns laboratoris de creació que permeten experimentar a tothom amb tecnologies que potenciïn la creativitat mitjançant infraestructures de producció a petita escala i apoderar-la per assolir els seus propis reptes.
Amb els Labs portàtils tecnològics les biblioteques públiques esdevenen espais d’aprenentatge, experimentació i creació de nou coneixement de forma col·laborativa.

Coneixerem les nocions del procés de tall de vinil amb tècniques innovadores a través del disseny digital i les noves tecnologies. Veurem com a través de l’operativa del maquinari es poden materialitzar els dissenys elaborats prèviament amb programari de disseny vectorial.

En aquest taller aprendrem a crear adhesius personalitzats gràcies al tall de vinil. Dissenyarem en 2D amb programari lliure, i després, aquest disseny, es tallarà amb una màquina automàtica per fabricar les nostres creacions.

Activitat per a tots els públics de més de 8 anys.

Amb aforament limitat. Caldrà inscripció prèvia al següent formulari del 25 de setembre al 5 d’octubre de 2023.

07/10/2023
Duració