Exposició itinerant: Parc del Montnegre i el Corredor

Del 2 al 30 novembre de 2022. Exposició itinerant del Parc del Montnegre i el Corredor.

L’exposició itinerant "Parc del Montnegre i el Corredor" està formada per deu plafons muntats en bastidors de fusta i està produïda amb materials i tintes sostenibles.

Incorpora tres nivells de lectura, vehiculats per un personatge narrador, i un ventall d’elements gràfics en què destaquen les il·lustracions naturalistes i els interactius no digitals. Presenta recursos com una passejada audiovisual, propostes de participació, objectes mòbils i ambientació aromàtica.

Està destinada al públic general i familiar així com públic escolar d’educació primària i del primer cicle de l’ESO.

A l’exposició, el personatge carboner anomenat Pep Carbó descobreix els secrets de l’espai natural, el seu paisatge, la vegetació i la fauna, i ens ensenya què hem de fer per protegir-lo i respectar-lo.

Dins del projecte Parcs i Biblioteques, naturalment

02/11/2022 - 30/11/2022