Activitats

CENTENARI BIBLIOTECA

Dissabte, 25 de juny.

Celebrem els 100 anys del Servei Bibliotecari a Pineda de Mar.  Al llarg del dia es duran a terme diferents activitats adreçades a tothom.

Un munt d’activitats dins i fora de la Biblioteca.

• Inflables per mitjans i petits
  • Jocs amb andròmines.  35 jocs d’habilitat, psicomotrius i d’enginy
  • Hores del conte especials: Dit i explicat, en la que narradors amb un paraigües conviden a la gent a ficar-s’hi a sota i els hi expliquen relats curts
  • Escolto i dibuixo: deixa sortir la teva creativitat mentre t’expliquen un conte
  • Constructors de somnis a càrrec de la Companyia Minimons
  • Pedala i pinta Un espai per crear quadres originals i fer mandales
  • Fira d’intercanvi de llibres. Torna la fira d’intercanvi de llibres on podràs intercanviar els llibres que ja has llegit per algun altre. Vine, comparteix i gaudeix de la festa del llibre.

A més de totes les activitats detallades, de  9 a 14 h la Biblioteca romandrà oberta per a que puguis veure els espais, conèixer els serveis i tot el fons que tenim.

També de 10 a 12 h podràs gaudir dels jocs que formen part del projecte Ficció en Joc a la sala multimèdia de la biblioteca. Per aquesta activitat cal inscripció prèvia, ja que les places són limitades.

Per últim tenim una agradable sorpresa, si al llarg del matí, fas ús del servei de préstec, et podràs emportar una bossa de regal :)

25/06/2022
10:00 h