Un desert de contes

CommemHora: Centenari Elmer Bernstein

25è Aniversari

Els contes antany eren l'escola de la vida. Les ensenyances més divertides i alliçonadores, les que ens mostraven el sentit comú de la vida tot entretenint-nos, a voltes les més crues. Molt abans que les sèries, que la tele i encara abans que la ràdio hi va haver els contes. Granet a granet, Un desert de contes és un recull de contes dels deserts, petits retalls de cultura, petites joies plenes d’ensenyança. La transcendència del conte es manté. El seu valor innat és indiscutible. Amb els contes, tot pren sentit. Commemorant el centenari d’Elmer Bernstein, en aquesta proposta es fa alguna picada d’ullet a músiques, personatges i escenaris d’algun dels seus films.

Elmer Bernstein (4 d’abril de 2022 – 18 d’agost 2004), compositor novaiorquès. Les seves melodies han guarnit moltes de les grans obres mestres cinematogràfiques del segle XX.

A càrrec de Rah-mon Roma

Edat recomanada: a partir de 4 anys. Entrada lliure. Aforament limitat.

Organitza: Biblioteques de Mataró – Ajuntament de Mataró

15/11/2022