Taula rodona

Comunitat WordPress
Sessions adreçades a usuaris, bloggers, dissenyadors, desenvolupadors, emprenedors i, en definitiva, tot aquell que utilitzi i li interessi el WordPress.
Un espai on poden compartir experiències aquelles persones que s’hi inicien o que volen millorar els seus projectes per tenir més presència a Internet.
Organitza: Meetup WPGranollers amb el suport de la WordPress Foundation
Taula rodona
Un espai de trobada per discutir i compartir experiències amb aquesta popular plataforma de creació de llocs web. Vine i participa en aquesta xerrada on experts i entusiastes de WordPress compartiran coneixements i revelaran les últimes tendències i trucs per aconseguir llocs web d’èxit.
Data: dijous 29 de febrer de 2024
Hora: de 18.30 a 19.30 h
Lloc: Biblioteca Roca Umbert
Amb inscripció