Espai Gent Gran

L’Espai Gent Gran  és un grup de trobada setmanal, adreçat a persones més grans de 55 anys. La trobada és tots els dilluns a les 18 hores. L’objectiu d’aquest projecte és contribuir a millorar la qualitat de vida de la gent gran dels barris de Ciutat Meridiana, Torre Baró i Vallbona i reforçar la seva xarxa social, mitjançant el tractament de la soledat i l’aïllament, amb la promoció de la participació en activitats de tipus cultural com a base per a un envelliment actiu i el reforç d’exercicis de memòria com a complement al taller de memòria que es fa al CAP Ciutat Meridiana.

Per accedir-hi, només cal que t’inscriguis. T’hi pots incorporar en qualsevol moment. Per a més informació, adreça’t a la biblioteca.

02/10/2023 - 01/07/2024
Periodicitat: Setmanal