Parlem amb Miquel Adam

L’autor conversarà amb Anna Ballbona sobre la seva primera novel•la, L’amo.

Sempre lúcida i a estones esperpèntica, plena d’humor i escrita amb un ritme agilíssim, L’amo (L’Altra Editorial, 2021) és una novel•la intel•ligent i amarga, un monument literari a la petitesa, la mediocritat moral d’un amo i la misèria vital de qui s’hi sotmet per guanyar-se les garrofes, i una dissecció implacable de la precarietat laboral en general i en el sector cultural en particular.

Miquel Adam Rubiralta (Barcelona, 1979) és editor. Va conèixer l’edat daurada dels blogs, i en va portar un parell: La Segona Perifèria i L’artista abans conegut com Subal Quinina. Ha col•laborat en diverses ocasions amb la revista Paper de Vidre. L’any 2015 va publicar el llibre de relats Torero d’hivern (Edicions de 1984).

Cabuda limitada

Hi col•labora: L’Altra Editorial

Totes les activitats estan adaptades a les mesures de seguretat i protecció davant de la covid-19. És obligatori l’ús de la mascareta.

22/09/2021
Barcelona - Ciutat Vella. Biblioteca Francesca Bonnemaison