Activitats

El ball de les cireres, de Patricia Hastewell Puig a partir de l'obra de Montserrat Puig

El ball de les cireres és un homenatge a l'obra de Montserrat Roig i a la dansa. És un duo de dansa contemporània interpretat per dues ballarines que escenifica el món novel·lístic de l'escriptora feminista i antifranquista, recalcant valors pilars de les seves obres com la democràcia i la llibertat. Ballarines: Alícia Pírez Curell i Patricia Hastewell Puig.

Cal inscripció prèvia (places limitades).

Aquesta activitat s'emmarca dins del cicle Zero 3: altaveu d'accions culturals 2021 organitzat per la Biblioteca Francesca Bonnemaison i el Convent de Sant Agustí.

Totes les activitats estan adaptades a les mesures de seguretat i protecció davant de la covid-19. És obligatori l’ús de la mascareta.

23/07/2021
Tipus de públic