Activitats

Exposició. El Flamenco Pop: Una revolució gitana

El Museu Flamenco Pop, projecte desenvolupat per l’artista i productora Cathy Claret, és un homenatge virtual i físic a l’incalculable nombre d’artistes gitanos creadors, innovadors i pioners. La paraula “pop” fa referència a “popular”, al fet que és del poble, i “flamenco pop” vol dir que beu d’altres músiques, com el rock, el blues, el soul, la disco, la rumba flamenca, l’anomenat flamenco nou, i d’altres gèneres como el flamenco urbà d’avui en dia.

Es tracta d’un reconeixement als músics artistes gitanos i gitanes que han fusionat el flamenc amb d’altres músiques des dels anys 60 fins a l’actualitat.

En el marc del festival Calidoscopi Cultural 2024 us proposem visitar una mostra del Museo Flamenco Pop de Cathy Claret.

Organitzat per Espai Avinyò, el Servei d’Interculturalitat del districte de Sant Andreu, la Biblioteca Bon Pastor en col·laboració amb el servei Transforma’t Bon Pastor.

04/05/2024 - 18/05/2024
Tipus de públic