Biblioteques BM per la Salut Mental

A les xarxes Facebook i Instagram de la Biblioteca d'Avinyó

Biblioteques BM per la Salut Mental

El grup de treball sobre la salut mental de les biblioteques del Bages i Moianès obrim una nova finestra per parlar de Salut Mental.

Davant aquest episodi de confinament provocat per la COVID-19, iniciem la publicació d'una sèries de recursos, recomanacions i diferents propostes per cuidar la nostra salut mental.

Vam iniciar-nos amb una petita selecció de recursos de salut mental del nostre territori i cada quinze dies publiquem nous continguts a les nostres xarxes socials"

-Selecció de recursos de salut mental del nostre territori: La Salut Mental a prop teu! (14/05/2020)

-Selecció de novel·les de la biblioteca virtual: novel·les Feel Good (28/5/2020)

-Consells per a una bona nutrició per a reforçar i millorar la nostra salut mental: Aliments mentalment saludables (11/6/2020)