TEATRE FAMILIAR POEMES VISUALS (HOMENATGE A JOAN BROSSA)

Auditori Sant Ildefons

La funció està inspirada en la màgia dels poemes visuals del poeta català Joan Brossa i en el magnetisme del joc de lletres amb el qual il·lustrava la seva poètica visual. A l'escenari, mitjançant el virtuosisme dels titellaires, prenen vida un conjunt de lletres que, amb gran mestria i extrema senzillesa, fan que el gest es transformi en vers i el vers en emoció.

El poeta que protagonitza aquesta història, acompanyat de la música, ens descobreix que es pot crear poesia sense necessitat de paraules. No perdeu l’ocasió de veure aquesta representació sense edat, que ha recollit premis des de la seva estrena el 1994 a Catalunya, França, Eslovènia, Polònia i Bulgària, i que ha comptat amb el reconeixement tant de millor espectacle com de millor companyia dins la seva categoria teatral.

• A càrrec de la Companyia Jordi Bertran
  • Organitza: Xarxa de Biblioteques de Cornellà
  • Espectacle amb motiu de la celebració de l’Any Brossa i el Dia Internacional de la Poesia
  • Públic familiar,  jove i adult