Club del Llibre amb Xavier Moret

Xavier Moret és el darrer convidat de l'any del Club del llibre, el cicle de trobades amb escriptors a les biblioteques promogut per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració de diverses editorials. La trobada serà el proper dijous 30 de novembre, a les 19h, a la Biblioteca Central de Terrassa.

Xavier Moret (Barcelona, 1952) va estudiar Filologia Anglesa i Periodisme a la Universitat Autònoma de Barcelona. Traductor de “Superman i de Batman” en la seva joventut, ha tingut la sort de poder-se guanyar la vida combinant tres de les coses que més li agraden: llegir, escriure i viatjar. Va començar a fer de periodista als ja desapareguts Catalunya Express i El Correo Catalán i durant més de deu anys va formar part de la secció de Cultura del diari El País.

També ha treballat per a TV3 i La Vanguardia, i a partir del 2006 és reporter de viatges d' El Periódico, fet que li suposa anar voltant pel món escrivint reportatges. Als trenta anys va escriure la primera novel.la, “L'americà que estimava Moby Dick”, i el 1998 va publicar el primer llibre de viatges, “Amèrica, Amèrica”. El 2002 va guanyar el premi “Grandes Viajeros” amb “Islàndia, l'illa secreta”. En “Dies de Hong Kong” (2013) va relatar la seva estada de dos mesos a la metròpolis asiàtica, a “Grècia, viatge de tardor” (2014) retratava el país hel·lè i en “La memòria de l'Ararat” (2015) va explicar el seu viatge per Armènia en el centenari del genocidi que ha marcat la història recent d'aquest país.

27/11/2017 15:31h