Carnaval a les biblioteques de Vilanova i la Geltrú

El Carnaval arriba a Vilanova i la Geltrú i com sempre serà el protagonista de tot un seguir d’activitats organitzades per la Xarxa de Biblioteques Municipals de la ciutat.

Dissabte 15 de febrer a les 12h a la biblioteca Armand Cardona tindrà lloc la tradicional hora del conte ‘En Dolcet, el caramel que volia anar a la comparsa’, a càrrec de l’actriu Montse Panero.

A continuació es presentarà el llibre ‘Del polze, la terra’ d’Oriol Ràfols, amb la participació de Joan Caballé i la col·laboració de La Gàrgola.

Dissabte 22 de febrer a les 10h la sala infantil de la biblioteca Joan Oliva acollirà el lliurament de reconeixements a les escoles i carrers participants al concurs ‘Guarniment de carrers 2020’. A continuació es lliuraran els premis del concurs ‘Busca l’anomalia 2020’, organitzat per l’associació Viu Comerç.

Dissabte 29 de febrer, també a la sala infantil de la biblioteca Joan Oliva, a les 11:30h es lliuraran els premis del concurs ‘Dibuixa la Festa: el Carnaval en vinyetes’, amb la col·laboració de l’Escola Municipal d’Art i Disseny (EMAID).

A continuació tindrà lloc l’hora del conte ‘La Vella dins l’ampolla’, a càrrec de Tirabec, contes i titelles.

Les biblioteques municipals de Vilanova i la Geltrú, amb motiu de la celebració del Carnaval, modificarem lleument el nostre horari habitual d’obertura:

• divendres 21 i dimecres 26 de febrer: tanquem a les 19h.
  • dissabte 22: tanquem a la tarda.
  • dilluns 24: tanquem tot el dia.

11/02/2020