Arriba la tercera edició de la Ikigai Japan Week

El pròxim dilluns, 28 de juny, arriba la tercera edició de la 'Ikigai Japan Week', una cita que es consolida a Ripollet com a espai cultural i d'oci per a joves, vinculada a la cultura japonesa, el manga i l'anime.

Organitzada per la Regidoria de Joventut i la Biblioteca Municipal, la Japan Week forma part de la programació cultural d'estiu Festiu!, alhora que dóna continuïtat a les activitats que s'organitzen al llarg de l'any als dos equipaments municipals, la Biblioteca i el Kftó del Casal de joves.

La Japan Week s'allargarà del 28 de juny al 2 de juliol i inclourà activitats tant presencials com virtuals. Totes les activitats tenen places limitades i requereixen inscripció prèvia, a excepció de la xerrada virtual sobre lectures manga. El programa també inclou tallers, com el d'escriptura Katakana i cuina japonesa; un scape room virtual, i la ja clàssica sessió de cinema a la fresca per finalitzar.

'Ikigai' és un concepte japonès vinculat a la raó de viure, les coses importants a la vida, allò que ens fa aixecar-nos al matí, el desig, l'amor i la felicitat.

PROGRAMA:

Dilluns 28 de juny, a les 18 h
Scape room virtual 'De samurais a Ninges'. Es faran grupets en línia i mitjançant reptes i preguntes hauran de sortir de l'scape room virtual alhora que descobreixen dades i secrets dels samurais i ninges.
Activitat virtual. Places limitades. Inscripcions a joventut@ripollet.cat i a l'instagram @ripolletjove.

Dimarts 29 de juny i dijous 1 de juliol, a les 18 h
Taller de cuina japonesa
Al Casal de joves. Places limitades. Inscripcions a joventut@ripollet.cat i a l'instagram @ripolletjove

Dimecres 30 de juny, a les 18 h
Taller d'escriptura Katakana. Introducció al llenguatge japonès a través de noms coneguts del manga, per després acabar escrivint alguns noms en japonès mitjançant el sil·labari katakana.
A la Biblioteca municipal. Places limitades. Inscripcions a biblioteca@ripollet.cat.

Divendres 2 de juliol, a les 17 h
Xerrada virtual. Els manga imprescindibles de la Biblioteca.
A l'instagram @biblioripollet.

Divendres 2 de juliol, a les 22 h
Cinema manga. Al pati del Centre Cultural Projecció de la pel·lícula "A Silent Voice", una adaptació del manga homònim, que tracta aspectes com l'assetjament escolar i la discapacitat.
Reserva d'entrades gratuïtes a la web https://entrades.teatreauditoridelmercatvell.cat/ disponibles a partir del dilluns, 28 de juny.

22/06/2021