Obertes les inscripcions als clubs de lectura de la Biblioteca municipal

Un any més, la biblioteca municipal ofereix una àmplia i variada oferta de clubs de lectura. Es tracta d'una de les activitats estrella de l'equipament que permet reunir a persones interessades en compartir la lectura i el comentari de llibres.

Aquest curs 2021/2022 la Biblioteca augmenta la seva oferta a vuit clubs de lectura, per a totes les edats, de diferents gèneres i estils.

Entre l'oferta de clubs de lecura per adults trobem el Club de lectura de novel·la; el Club Llegir el Teatre en el que en col·laboració amb el Teatre Nacional es llegeixen textos teatrals de la temporada; i el Club de lectura ChickLit dedicat al gènere romàntic i conduït per l'autora local Tamara Marín.

Per als més petits, l'oferta inclou el Club de lectura infantil destinat a infants de 5 a 7 anys que es vulguin iniciar a la lectura; i el Club de còmic infantil, per a nens i nenes de 7 a 11 anys. Per als més joves també hi ha el Club de còmic jove, on adolescents de 12 a 16 anys llegeixen i comparteixen la lectura de còmic i manga.

Com a novetats, enguany s'iniciarà a l'octubre un Book Club, un club de lectura en anglès en que es llegiran textos en aquest idioma i la tertúlia serà també en anglès. I al gener s'iniciarà un Club de lectura d'àlbums il·lustrats per adults, on cada mes el grup s'endinsarà en un autor imprescindible de la literatura infantil.

Les inscripcions que comencen el dimecres 1 de setembre es poden fer presencialment a la Biblioteca, per telèfon al 93 586 42 30, per correu electrònic a biblioteca@ripollet.cat i a través del següent formulari.

Els horaris dels clubs de lectura seran els següents:

• Club de lectura de novel·la (quart dimecres de mes a les 18.30 h.)
  • Llegir el teatre (segon dimarts de mes a les 18.30 h.)
  • Club ChickLit (tercer dimecres de mes a les 19 h.)
  • Club de còmic jove (segon dijous de mes a les 18.30 h.)
  • Club de còmic infantil (primer dijous de mes a les 17.30 h.)
  • Club de lectura infantil (primer dimarts de mes a les 17.30 h.)
  • BookClub (primer dilluns de mes a les 18.30 h.)
  • Club de lectura d'àlbums il·lustrats per adults (quart dimarts de mes a les 19 h.)

25/08/2021