Els bibliobusos El Castellot i Montau organitzen una Viquimarató fotogràfica

El matí del dissabte 1 d'octubre tindrà lloc la Viquimarató fotogràfica, una gimcana en la que participen els bibliobusos El Castellot i Montau als municipis de Sant Martí Sarroca i Torrelavit respectivament.

Wiki Takes... o Wikipedia Takes..., que es pot traduir com "La Viquipèdia pren [el teu municipi o ciutat]", és una gimcana fotogràfica amb el propòsit d'obtenir imatges en llicència lliure sobre un indret particular, on els participants aporten fotografies de tantes vistes locals com sigui possible per a complementar articles de l'enciclopèdia.

La iniciativa en qüestió sorgeix d'un projecte col·laboratiu de les biblioteques i bibliobusos de les comarques de l'Alt Penedès i El Garraf, amb la participació dels municipis de Sant Pere de Ribes, Vilanova i la Geltrú, Torrelavit i Sant Martí Sarroca i té per objectiu completar i actualitzar les fotografies dels edificis, espais naturals i monuments catalogats i declarats Béns Culturals d'Interès Nacional (BCIN) o Béns Culturals d'Interès Local (BCIL).

PARTICIPACIÓ

L'activitat està adreçada a persones de totes les edats amb ganes de caminar i que els agradi fer fotografies, ja que la participació es pot fer en família, sol i/o acompanyat.

INSCRIPCIÓ

Caldrà inscriure's prèviament a la biblioteca o bibliobús més proper, per telèfon (696 443 541) o per correu electrònic b.castellot@diba.cat

Termini: del 5 al 24 de setembre

ORGANITZACIÓ

Es comptarà amb el suport i la col·laboració del Centre Excursionista del Penedès (CEP), l'Agrupació excursionista La Talaia, el centre Social Ribetà Els Xulius, els Ajuntaments de Torrelavit i de Sant Martí Sarroca, i la Diputació de Barcelona.

06/09/2016 17:09h