Exposició ‘Fanzinillos o el fanzine com a mesura de l’Espai-Temps’ d’Irene Garzie

A partir del 3 d’abril, la Biblioteca Armand Cardona Torrandell acollirà l’exposició ‘Fanzinillos o el fanzine com a mesura de l’espai-temps’ de l’artista vilanovina Irene Garzie.

L’exposició forma part del projecte Suport a la Creació i amb la col·laboració de la revista cultural DCult.
La mostra gira al voltant de tres fanzines que varen ser realitzats en diferents moments de la trajectòria de la vilanovina i que es recullen ara per mostrar-los al públic.
Tot explorant aquesta eina d'autoconeixement, de diàleg amb un mateix i amb els altres. Un espai on aturar-se a reflexionar, on es transformen les quotidianitats, les emocions i els sentiments en metàfores. Un amagatall des d'on mirar i observar la vida. Sincer, senzill i sense pretensions, sense filtres.
A l’exposició es podran veure els originals de tres fanzines:
- Casi 20 poemas desesperados y ninguna canción de amor (2017-18)
- Lecciones de botánica (2018)
- La búsqueda desesperada y fracasada del regalo perfecto (2016)
La presentació de la exposició tindrà lloc el dissabte  d’abril a les 18:30 h i la Irene estarà acompanyada per l’autor de còmics i il·lustrador vilanoví Chema Peral, que també ha treballat el fanzine com a mitjà d’expressió.
La Irene Garzie va estudiar el batxillerat artístic a l'IES Dolors Mallafré i posteriorment va obtenir el títol de Técnica Superior d'il·lustració a l'Escola d'Art i Disseny Serra i Abella, a l'Hospitalet de Llobregat.
Després, he continuat formant-se amb il·lustradors a través de tallers de cap de setmana, i aprenent de forma autodidacta amb cursos d'internet.
Ha treballat a projectes personals, exposicions i sobretot en cartellisme per clients com l'Ajuntament de Cubelles, l'Espai Jove o dissenys per diferents associacions i entitats de Vilanova i la Geltrú.
01/04/2019 14:02h