Arriba la 12a edició del Mercat d'Intercanvi de Llibres a la biblioteca Armand Cardona

La festa inclou també la 16a fira d'intercanvi de punts de llibre, una hora del conte i diverses activitats

Dissabte 9 de juny la biblioteca Armand Cardona viurà una jornada intensa farcida d'activitats. El dia s'iniciarà a les 10 h amb el 12è Mercat d'Intercanvi de Llibres (MIL12), pràctica que vol fomentar la reutilització i l'intercanvi de llibres com a tasca senzilla promotora de la sostenibilitat.
S'hi podrà participar fins a les 13.30 h, el mateix horari que farà la 16a Fira d'Intercanvi de Punts de Llibre, per a totes les persones interessades en els punts de llibre.
Es tracta de dues activitats d'èxit, ideals per afavorir la participació de la ciutadania i propiciar l'intercanvi d'experiències obrint la biblioteca portes enfora.

Les dues fires coincidiran amb l'hora del conte, en un dia que la biblioteca del barri de Sant Joan s'omplirà d'activitats.
Per als més menuts, a partir de 3 anys, a les 12 h es farà l'hora del conte "Groc i rodó", a càrrec de la seva autora Muriel Villanueva, i de l'il·lustrador Ferran Orta. En col·laboració amb l'Editorial Flamboyant.
"Han arribat les vacances i toca marxar de colònies. Però ell no en té gens de ganes. Té un secret groc i rodó que cada nit se li apareix al llençol i que no vol compartir. Quin serà aquest molest secret? Aconseguirà alliberar-se'n i gaudir de les colònies? Un conte sobre com desempallegar-se dels pipis."

Però les activitats no es faran només a la biblioteca Armand Cardona. Aquest mateix dissabte a les 12 h a la biblioteca Joan Oliva se celebrarà el concert del Dia de la Música, a càrrec dels alumnes de l'escola de música Freqüències.

08/06/2018 14:28h