Les Biblioteques Municipals del Maresme presenten els calendaris i punts de llibre per l’any 2019, dissenyats seguint la mateixa línia i temàtica que la guia de recursos publicada el 2018, “Singularitats naturals del Maresme”.

Així doncs, el nou calendari pel 2019 inclou imatges d’ aquelles curiositats o peculiaritats naturals presents a tots els municipis de la comarca amb l’objectiu de despertar la curiositat i l’interès per conèixer la flora, la fauna, els boscos i el mar que tenim a tocar.

Amb l’edició d’aquestes tres publicacions anuals, les Biblioteques del Maresme realitzen una important tasca de col·laboració, així com de difusió de la col·lecció local dels municipis.

La guia de recursos està disponible en format digital al catàleg Aladí de la Xarxa de Biblioteques Municpipals de la Diputació Barcelona i a l’app BibliosMaresme,  accessible des de Google Play i Apple Store, tant per a tauletes tàctils com per a telèfons mòbils.

Els calendaris i punts de llibre estaran disponibles fins a exhaurir existències. Esperem que us agradin!

07/01/2019 16:41h