Parcs i biblioteques, naturalment!

La nova programació d'activitats de les Biblioteques del Maresme que formen part del projecte Parcs i biblioteques... naturalment! arriba amb la primavera, el bon temps i les ganes de gaudir de la natura.

Amb aquest projecte pioner, les biblioteques d'Alella, Cabrera de Mar, Cabrils, El Masnou, Mataró Pompeu Fabra, Premià de Dalt, Teià, Tiana, Tordera i Vilassar de Dalt, conviden tothom a gaudir més i millor de l'entorn natural més proper: el Parc de la Serralada Litoral, el Parc del Montnegre i el Corredor i el Parc de la Serralada de Marina, tots tres a la comarca del Maresme.

Des de l'abril i fins el mes de juny, ofereixen una programació cultural conjunta que recull la sensibilitat i el coneixement envers els espais naturals de la comarca. Mostres documentals, excursions, xerrades, tallers, laboratoris de lectura, concursos de Súperlectors Naturalistes, són algunes de les activitats organitzades per les biblioteques que formen part d’aquest projecte en col·laboració amb la Xarxa de Parcs Naturals.

Un cop més natura i lectura es donen la mà per descobrir un univers ple d’experiències inoblidables que van més enllà de les parets de les biblioteques.

Consulteu aquí les activitats.

04/04/2018 11:05h