Voluntariat per la llengua

La Biblioteca Montserrat Roig promourà el Voluntariat per la llengua a la població de Martorelles.

Les persones que vulguin formar part del VxL, com a aprenentes o com a voluntàries, hi trobaran tota la informació i podran omplir les fitxes d'inscripció que hi haurà a la biblioteca. La Biblioteca també disposa d'un enllaç per a la inscripció en línia al seu blog http://bibliotecamartorelles.blogspot.com.es/p/on-som.html

Voluntariat per la llengua es basa en la creació de parelles lingüístiques formades per un voluntari, que parla català fluidament, i un aprenent, que en té coneixements bàsics i vol adquirir fluïdesa, que es troben una hora a la setmana per conversar en català a l'hora i el lloc que convenen. Alhora, ofereix als participants la possibilitat de conèixer tant el territori com la cultura o la societat del país on viuen.

El Voluntariat per la llengua amplia així el nombre de punts d'informació i d'inscripció per donar a conèixer el programa arreu de Catalunya.

Més informació a:

Biblioteca Montserrat Roig de Martorelles

Direcció: c/ Dr. Santiago Tiffon, 21, 08107 Martorelles
Telèfon: 93 570 44 37
Correu electrònic: biblioteca@martorelles.cat

Horaris:

Matins: dimecres i dissabte de 10h a 13.30h

Tardes: de dilluns a divendres de 15h a 20h.

11/01/2017 13:56h