Concurs de gener del Bibarnabloc

Sortejarem entrades de l'obra Afanys d’amor perduts al TNC i el llibre Lectura fácil, de Cristina Morales.

Comencem el 2019 amb teatre i amb lectura. Aquest mes sortejarem dues entrades dobles per l’obra Afanys d’amor perduts, de William Shakespeare, per la sessió de divendres 22 de febrer, al Teatre Nacional de Catalunya i dos exemplars de Lectura fácil, de Cristina Morales, signats per l’autora.

Si vols guanyar una de les entrades dobles i el llibre, només cal que encertis la resposta del mes i facis un comentari al nostre blog. Si ets una de les persones guanyadores, ens posarem en contacte amb tu. Sort!

Participa al concurs!

Pregunta del mes

Qui són els intèrprets de l’obra Afanys d’amor perduts del TNC?

• Pep Anton Muñoz i Montse Guallar
  • Pep Anton Muñoz i Laia Manzanares
  • Pep Anton Muñoz i Maria Calvet

Amb la col·laboració del Teatre Nacional de Catalunya.

Recorda que si ets usuari de Biblioteques de Barcelona, gaudiràs d’un 10% descompte en el preu de l’entrada de tots els espectacles del Teatre Nacional de Catalunya.

07/01/2019 18:25h