Les biblioteques et convidem al cinema

Ja has llegit "El silencio de la ciudad blanca"? Aquesta novel·la d’Eva G. Sáenz de Urturi és la primera part d’una de les trilogies més prestades a la Xarxa de Biblioteques Municipals i ara arriba a la gran pantalla de la mà del director Daniel Calparsoro. Visita el nostre Facebook i podràs obtenir una entrada doble per gaudir de la preestrena de la pel·lícula el proper 24 d’octubre, a les 20 h, al Cinesa Diagonal de Barcelona.

Per participar al sorteig, només cal que segueixis el Facebook de BibliotequesXBM i que comentis el post del sorteig etiquetant la persona amb qui aniries a veure la pel·lícula i el perquè. Entre tots els participants, sortejarem cent entrades dobles.

L’escriptora basca Eva G. Sáenz de Urturi va irrompre al panorama de la novel·la negra espanyola quan el 2016 va publicar la primera part d’aquesta trilogia que ja porta més de cinquanta edicions i s’ha traduït a vuit idiomes. Ara, el director Daniel Calparsoro ha rodat aquest thriller frenètic que transporta l’espectador a la històrica ciutat de Vitòria, on es reprenen uns crims molt violents que porten vint anys aterrant a la població. L’actor Javier Rey es posa a la pell de l’inspector de policia que ha d’investigar el cas a les ordres d’una subcomissària de policia interpretada per l’actriu Belén Rueda. Completen el repartiment, entre d’altres, Aura Garrido, Jordi Mollà i Manolo Solo.

Si encara no has llegit la novel·la, pots aconseguir-la a la teva biblioteca o descarregar-te-la des de la plataforma de préstec digital eBiblio Catalunya.

09/10/2019 06:41h