L'Hora del Conte: "Cicle: Diferents però iguals"

En aquest cicle s'explicaran dos contes: Tots menys un d'Eric Battut i Quatre petites cantonades de no res de Jerome Ruillier.

Iniciarem la sessió amb Tots menys un: En un jardí creixia una pesolera. Tots els pèsols s'assemblaven i vivien tranquil·lament. Tots menys un. Hi havia un pèsol que no volia ser com la resta. En una societat uniforme, qui s'atreveix a ser diferent? Trencar amb la monotonia té un alt preu, però també una increïble recompensa. Això és exactament el que descobreix aquest petit però audaç pèsol quan decideix saltar de la seva planta per començar a veure món. Cada trobada amb individus molt dispars es convertirà en una nova instància de creixement personal.

Completarem la sessió amb Quatre petites cantonades de no res: El petit Quadrat vol jugar a casa dels seus amics els Petits Rodons, però no passa per la porta perquè La porta és rodona com els seus amics! «Hauríem de retallar-te les cantonades!», diuen els Petits Rodons. «Oh, no! diu el Petit Quadrat Això em faria massa mal!» Com ho farem? El Petit Quadrat és diferent. Mai no serà rodó.

A càrrec de Míguel Jordán.

Edat recomanada a partir de 5 anys

L'activitat es realitzarà de manera presencial a la sala d'actes de la biblioteca. Cal inscripció prèvia. La inscripció és realitzarà de manera presencial a la biblioteca, per correu o per telèfon. Aforament limitat. Entrada esglaonada a partir de les 17:45 h. Es prega puntualitat.

13/04/2021
Duració