Salut

"Un conte i quatre potes" a la Biblioteca Bellvitge

Taller de lectura on s'explica un conte a un amic pelut. A ell li agrada molt escoltar històries i segur que a tu explicar-les. Mai tindràs un admirador més fidel. El teu company de lectura t'està esperant a la biblioteca Bellvitge.

El taller de lectura "Un conte i quatre potes" és una iniciativa de la biblioteca Bellvitge de L'Hospitalet de Llobregat amb la col·laboració de Comparteam, educació canina en equip, i Jack Russell de Luperca per fomentar el gust per la lectura entre els més petits.

Davant un animal tan tranquil com el Jack Russell, els lectors se senten més relaxats i poden practicar en veu alta sense cap pressió.

Beneficis:

Per què un conte i 4 potes?

• Per reforçar les habilitats lectores i comunicatives del nen
  • Per crear una afició, la lectura, a partir d'una emoció, el vincle emocional amb el gos
  • Per estimular el nen amb dificultats lectores en l'hàbit lector i millora la concentració
  • Per reduir l'estrès i afavorir, gràcies al gos, un clima de confiança, seguretat i tranquil·litat
  • Per augmentar el vocabulari, fluïdesa i habilitats verbals del nen llegint en veu alta
  • Per augmentar l'autoestima i les seves habilitats socials al sentir-se més segurs i orgullosos
  • Per millorar la seva autonomia i desenvolupament personal escollint ells els llibres a llegir

Els nostres gossets són en Flash, en Gim, l'Inder, l'Índia i la Nina.

Els Jack Russell són una raça ideal per fer teràpia assistida a nens i tractar psicopatologies i trastorns mentals.
Aquesta visita a la biblioteca els serveix d'entrenament.

"Un conte i quatre potes" és una activitat gratuïta que es repetirà cada dijous a 2/4 de sis de la tarda, fins al 29 de juny.
Són sessions individualitzades, un nen amb un gos cada mitja hora. Inscripció prèvia a la Biblioteca Bellvitge.

Un conte i quatre potes en 5 minuts                                                                          Videoclip musical

Data de publicació: 30 de març 2017                                                                                             Data de publicació: 27 de gener 2017

Vídeo de LHDigital (autora: Marina Toledo) - durada: 4'39"                                              Biblioteca Bellvitge - durada: 44"

Amb la col·laboració de:

Són un equip multidisciplinari de professionals especialitzats en l'atenció dels infants i adolescents i tècnics en intervencions assistides amb animals, acompanyats dels gossos de teràpia.

Criadors de la raça de gossos Jack Russel.

Recursos recomanats:

També et pot interessar: