Salut

Dia Internacional de la Felicitat

iStock - ulkasdiumenge, 20 de març de 2022

Somriu... Avui és el Dia Internacional de la Felicitat!

Coneixes l’origen d’aquest dia? La idea original va sorgir del Regne de Bhutan que a principis dels anys 70 el seu rei, que en aquells moments només tenia 16 anys, va decidir que la filosofia del seu govern es basés en la felicitat dels seus súbdits i va reconèixer el valor de la felicitat nacional sobre la dels ingressos nacionals i va inventar el concepte de Felicitat Nacional Bruta sobre el Producte Nacional Brut.

El 28 de juny de 2012, la ONU a través de la seva Assemblea General amb la Resolució 66/281 després d’observar aquesta fita, va proclamar aquest dia, 20 de març, com el Dia Internacional de la Felicitat, amb l’objectiu de reconèixer la importància del benestar i felicitat en la humanitat i la necessitat que prenguin rellevància com objectius en les polítiques de govern.

La resolució reconeix a més la necessitat de que s’apliqui al creixement econòmic un enfoc més inclusiu, equitatiu i equilibrat que promogui el desenvolupament sostenible, l’erradicació de la pobresa, la felicitat i el benestar de tots els pobles.

I, aquest dia com el podríem celebrar? La Xarxa de Biblioteques Municipals posa a l’abast dels usuaris tota una sèrie de recursos per fomentar el benestar emocional en la població.

Us animem a celebrar aquest dia, sent molt conscients que quan més feliços som el nostre estat de salut millora considerablement.

Així doncs, avui és un bon dia per ser FELIÇ.

A les biblioteques trobaràs:

Per als més menuts:

Novetats editorials (2022) - Molt aviat a les biblioteques!

Més cerques al catàleg Aladí:

Selecció de webs:

També et pot interessar: