Salut

Campanya de donació de sang a les biblioteques

Arrenca la campanya de donació de sang a les biblioteques per Sant Jordi

Com ve essent tradició el Banc de Sang i Teixits i les biblioteques municipals de la provincia de Barcelona sumen forces en una campanya de donació de sang que té lloc la vigília de Sant Jordi.

La importància de donar sang

Cada dia es necessiten 1.000 donacions de sang per atendre tots els pacients de Catalunya. Són especialment bàsiques les donacions de persones amb grup sanguini zero negatiu. De forma general, pot donar sang qualsevol persona que tingui bona salut i que compleixi les següents condicions bàsiques: tenir més de 18 anys, pesar 50 quilos o més, i en cas de ser dona, no estar embarassada.

Biblioteques on es podrà donar sang:

DIMARTS 18 d'abril - Biblioteques de SANT JOAN DESPÍ

Per Sant Jordi, un llibre, una rosa i solidaritat! Vine a donar sang i rebràs un detallet.
Dimarts 18 d'abril, de 17 a 21 hores hi haurà una unitat mòbil davant de les biblioteques Miquel Martí i Pol i Mercè Rodoreda per tothom que vulgui donar sang. Organitzat per la xarxa de biblioteques de Sant Joan Despí amb el Banc de Sang i Teixits.

Biblioteca Miquel Martí i Pol
17 a 21 h

Biblioteca Mercè Rodoreda
17 a 21 h

DIMECRES 19 i DIJOUS 20 d'abril - Biblioteques de BARCELONA

Per cinquè any consecutiu, el Banc de Sang i Teixits, l´Ajuntament de Barcelona i Biblioteques de Barcelona organitzen aquesta campanya solidària per recollir sang a les biblioteques coincidint amb la festivitat de Sant Jordi. Com cada any hi participa una biblioteca de cada districte.

"Dona sang, amor de franc" és l'eslògan d'aquest any per la campanya de donació a les biblioteques de Barcelona, per recordar que és un gest solidari i altruista.

dimecres 19 d'abril - BARCELONA

Biblioteca Francesc Candel (Sants-Montjuïc)
16.30 a 19.30 h

Biblioteca Horta-Can Mariner (Horta-Guinardó)
16.30 a 19.30 h

Biblioteca Ignasi Iglésias-Can Fabra (Sant Andreu)
16.30 a 19.30 h

Biblioteca Les Corts-Miquel Llongueras (Les Corts)
16.30 a 19.30 h

Biblioteca Poblenou-Manuel Arranz (Sant Martí)
10 a 14 i 16.30 a 19.30 h

Biblioteca Sagrada Família-Josep M. Ainaud de Lasarte (Eixample)
10 a 14 h

dijous 20 d’abril - BARCELONA

Biblioteca Sant Gervasi-Joan Maragall (Sarrià-Sant Gervasi)
16.30 a 19.30 h

Biblioteca de Nou Barris (Nou Barris)
16.30 a 19.30 h

Biblioteca Gòtic-Andreu Nin (Ciutat Vella)
16.30 a 19.30 h

Biblioteca Jaume Fuster (Gràcia)
10 a 14 i 16.30 a 19.30 h

Reservar hora
Per facilitar la donació, a les biblioteques de Barcelona es pot reservar dia i hora per donar sang a través del web. Tot i això, qualsevol ciutadà podrà anar a donar sang sense haver fet aquesta reserva prèvia.

Tota la campanya es podrà seguir a través de les xarxes socials on el Banc de Sang hi té presència: Facebook (facebook.com/donarsang), Twitter (twitter.com/donarsang) i Instragram (instagram.com/donarsang) amb l’etiqueta #SangJordi17, que ja ha començat a circular per la xarxa.

A les biblioteques trobaràs:

portada
La Sangre de mi cuerpo / Laurent Degos ; ilustraciones de Sophie Jansem - INFANTIL
portada
¿Es roja mi sangre? / Anita Ganeri - INFANTIL
portada Los Grupos sanguíneos y la alimentación / Peter D'Adamo y Catherine Whitney

Més cerques al catàleg Aladí:

Selecció de webs:

Vés al prestatge: