Ets un "maker" i encara no ho saps?

Els makers són els nous artesans moderns, sense deixar el mestratge dels oficis tradicionals incorporen tot d’artefactes purament digitals, en especial de la impressió 3D, electrònica i la robòtica. A més participen de l’economia responsable, tot posant un ull al reciclatge, i de l’economia col·laborativa: ara també tenen espais específics de coworking (Makers of Barcelona i Made) i sembla que es disposen a colonitzar el barri del Poblenou a Barcelona.

A la Xarxa de Biblioteques Municipals hi ha tot d’eines que t’ajudaran a completar la teva formació: És fàcil baixar-se  patrons de webs, n’hi ha milions amb llicència d’ús gratuïta, però vols saber com funciona una impressora 3D? Potser necessites construir un robot? Tant si vols dissenyar una sabata com convertir els materials reciclats en joies les biblioteques són el lloc que necessites.

Selecció de webs:

També et pot interessar: