Col·laboració Biblioteca de Rubí amb la Marató de TV3

La Biblioteca Mestre Martí Tauler participa en la recollida d'aportacions econòmiques per la Marató de TV3 amb la instal·lació d'un espai al al vestíbul de la Biblioteca on es podran adquirir llibres de l'equipament que es troben duplicats o que provenen de donacions ciutadanes.

Per adquirir un d'aquests llibres i participar així en aquesta iniciativa solidària, s'haurà d'aportar 1 € per cada exemplar, que la Biblioteca donarà integrament a la Marató, que aquest any està dedicada a les malalties infeccioses amb l'objectiu de continuar investigant per trobar teràpies noves que aturin aquest tipus de malalties.

A partir del dia 13 de novembre es crida als ciutadans que portin donatius de llibres per col·laborar amb la Marató. La campanya solidària de venda de llibres serà del dilluns 27 de novembre fins al 15 de desembre.

Paral·lelament, el dijous 30 de novembre al matí, serem a l'entrada del Mercat Municipal amb un estand amb la mateixa activitat solidària per la Marató de TV3, amb la intenció de donar més visibilitat a la iniciativa i recollir més diners.

A més a més, col·laborarem amb l'activitat del dissabte 2 de desembre Giving Tuesday impulsada per Oriéntate en el Voluntariado. La Biblioteca tindrà una parada de venda solidària de llibres per 1 euro a la plaça de Catalunya juntament amb les altres entitats que hi participen amb altres activitats solidàries.

30/11/2017
Tipus de públic