Taller de llibre d'artista. "Un llibre: projecte i edició"

Tallers organitzats per l'Escola Itinerant del Llibre, amb Elisa Pellacani

Emmacarcats en el 10è Festival del llibre d'artista i la petita edició, "Naturally a book"; a través una metodologia simple i divertida, es proposa practicar amb diferents enquadernacions i llenguatges gràfics artesanals útils al desenvolupament d'idees personals en forma de llibre, considerant la possibilitat de reproductibilitat del prototip que cada participant és convidat a realitzar conjugant plecs i formats a la idea que vol desenvolupar.

No són requerits coneixements previs ni especifiques actituds. Materials inclosos. Es suggereix portar estoig personal i llapis, tisores, regle, cúter.

Inscripcions prèvies a la Biblioteca, a partir de 14 anys.

Atenció! Sinó us van bé aquestes dates, els dies 27 i 28 es fa una altra edició en el marc de la Festa Major de Sant Pere.

07/06/2017 - 08/06/2017
Duració