Festival Multipolar: Llibràlegs III

Fa tres anys, Jordi Prat i Coll i Temporada Alta van crear una paraula nova i un nou espectacle: Llibràlegs. Una trobada de diàlegs breus entre dos actors i els seus respectius personatges enmig d’una biblioteca en què els llibres i la paraula són els protagonistes. Una oportunitat per escoltar el que normalment se’ns veda amb la llei del silenci.

Els voyeurs –o espectadors– podran assistir a la conversa de Llibràlegs III –que en aquestatercera edició compta amb les actrius Meritxell Yanes i Cristina Cervià– i, de passada, gaudir de les paraules escrites pels dramaturgs Cristina Clemente, Marilia Samper, Pere Riera i Joan Yago.

Aquest espectacle, per raons d'aforament, el podreu veure a la Sala Cultural de l'Ajuntament de Caldes d'Estrac.

Llibràlegs III from Tramoia Produccions Culturals on Vimeo.

01/09/2017
Tipus de públic