10 viatges que no et pots perdre abans de morir

Amb aquest títol, i dins el programa l'Aventura de Conèixer, les Biblioteques de Barcelona han organitzat  un cicle de xerrades sobre diversos lloc espectaculars i llunyans d'arreu del món on el viatger pot arribar pel seu compte. Les persones que oferiran aquestes xerrades són fotògrafs com Kris Ubach, que parlarà de l'Índia, o Oriol Alemany que donarà a conèixer els paisatges d'Austràlia. A més de fotògrafs especialitzats en viatges comptaran amb el biòleg Manel Pomarol, que descobrirà als oients la fauna i flora dels parcs nacionals de l'oest dels EUA, o Elisenda Copons, periodista, que parlarà sobre el Cap Verd. Les xerrades comencen el proper 26 de maig, i s'allargaran durant tot el mes de juny, a les diferents biblioteques de Barcelona.

Vés al prestatge de turisme

25/05/2015 16:42h