Cartellera i actualitat

Per què no una obra de teatre aquest cap de setmana? Jo vull veure un musical! Et presentem diversos recursos on trobar plans per anar al teatre, al cinema, a l'òpera o fins i tot a un espectacle d'il·lusionisme.

Vés al prestatge d'Arts escèniques  ►

• Cartellera

Agenda cultural. Generalitat de Catalunya

Teatre, circ, dansa, activitats per a infants i concerts. Cercador del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya. Cerca d'arts escèniques i de carrer, a tot el territori català.

Agenda. Federació de Grups Amateurs de Teatre de Catalunya

Web de la Federació de Grups Amateurs de Teatre de Catalunya que recull notícies i actuacions d'alguns dels grups de teatre que en formen part repartits per tota la geografia catalana.

Barcelona Cultura

Portal de la secció de cultura de l'Ajuntament de Barcelona. Cartellera de la ciutat amb notícies d'interès i d'actualitat. En la categoria teatre i dansa de l'agenda d'activitats s'han inclòs els espectacles de petit format que es fan en biblioteques i centres cívics de la ciutat.

Butxaca

Agenda exhaustiva amb tota la programació cultural a la ciutat de Barcelona. Versió web de la coneguda agenda de butxaca de distribució gratuïta.

Danza a escena

Calendari d'actuacions de dansa. Permet cercar per companyia, per província i per teatre. Forma part del portal professional de la Red Española de Teatros y Auditorios, Circuitos y Festivales de titularidad pública.

Guiadelocio.com. Barcelona

Consulta per províncies els espectacles de teatre i dansa que s'hi fan, amb un cercador per buscar pels teatres de les diferents localitats espanyoles. Inclou reportatges especials. Versió web de la revista del mateix títol.

London Theatre Guide

Agenda dels espectacles que es poden veure al West End de Londres, amb accés a la compra d'entrades, crítiques i notícies d'actualitat.

New York Theatre Guide

Agenda dels espectacles que es poden veure a Broadway, amb accés a la compra d'entrades, crítiques i notícies d'actualitat.

Opera XXI

Agenda amb la programació d'òpera elaborada per l'Asociación de Teatros, Festivales y Temporadas Estables de Opera en España. Conté entrevistes i notícies relacionades amb el sector.

Teatro accesible

Informació sobre activitats culturals i d'esbarjo accessibles per a persones amb discapacitats auditives i visuals i persones grans, amb agenda dels espectacles i horaris adients per a aquests col·lectius.

Teatre Barcelona

Tota la cartellera de teatre de Barcelona, recomanacions d'espectacles.

Timeout. Barcelona

Agenda cultural amb informació sobre la programació dels espectacles de dansa i teatre i notícies i crítiques de les principals estrenes a Barcelona.

Todo musicales

Tota la informació d'actualitat i la cartellera d'espectacles musicals a Barcelona, Madrid, Londres i Nova York, amb l'enllaç per comprar les entrades.

• Revistes especialitzades i actualitat

A escena

Entrevistes, reportatges, crítiques i cartellera de Madrid.

L'Apuntador. Núvol el digital de cultura

Secció de Núvol, el digital de cultura que recull notícies i crítica de les obres teatrals en cartell a Catalunya.

Artez

Entre els seus continguts hi ha articles d'opinió, notícies sobre estrenes i propostes escèniques a nivell nacional i referències a festivals i mostres de teatre i dansa d'Espanya i arreu. També s'edita en paper amb periodicitat bimensual.

Entreacte

Notícies sobre estrenes, reportatges sobre premis i festivals, entrevistes, debats i articles d'opinió sobre el teatre a Catalunya. El web de la revista té continguts exclusius que no surten a l'edició en paper. Publicació de l'Associació d'Actors i Directors Professionals de Catalunya.

Hemeroteca Digital. MAE

Base de dades del Museu de les Arts Escèniques que recull les notícies publicades a la premsa sobre les arts escèniques a Catalunya des de l'any 2004. Actualització diaria i accés al text complet dels articles en pdf.

La teatral

Revista d'actualitat teatral descarregable en pdf

Opera World

Notícies, entrevistes, crítiques... sobre els espectacles d'òpera d'abast internacional.

Revista Digital de la Escena

Notícies, articles de fons, entrevistes, debats professionals... Revista elaborada pel  Centro de Documentación Teatral que té com a finalitat la difusió del teatre espanyol.

Revista musical catalana

Notícies d'actualitat sobre òpera i dansa dins l'àmbit de la música catalana.

Teatralnet. Revista digital d'arts escèniques

Crítiques, cartellera, entrevistes, llibreria teatral. Revista digital en català, especialitzada en arts escèniques: teatre, dansa, circ, lírica...Creada per l'Associació per a la Difusió de les Arts Escèniques (ADAE) amb l'objectiu de facilitar la divulgació teatral contemporània.

Teatre Barcelona

Tota la cartellera de teatre de Barcelona, recomanacions d'espectacles, notícies, entrevistes, fotogaleries, vídeos, reportatges, breus, concursos, promocions...

World newspapers

Portal amb enllaços a publicacions en línia de teatre de països anglosaxons.

Zirkolika

Revista sobre circ amb notícies d'actualitat amb reportatges i informació d'actuacions i festivals.

Data d'actualització: 20/06/2017

A les biblioteques trobaràs: