Préstec de tauletes

La Diputació de Barcelona va proporcionar més de 500 tauletes tàctils a la Xarxa de Biblioteques Municipals de la demarcació de Barcelona i la Biblioteca del Papiol va rebre dues per posar a disposició dels seus usuaris.

Les tauletes estan configurades de manera que, a banda de la navegació habitual per Internet, es pugui accedir directament a una selecció d’aplicacions mòbils com BibliotequesXBMBibliojuga amb el Gènius i eBiblio (aplicació de préstec de documents electrònics), així com també als recursos digitals de Naxos Music LibraryIn-edit TVaudiollibres, Biblioteca Virtual o el Catàleg Aladí

Aquest nou servei té com objectiu ampliar el coneixement de la tecnologia entre la ciutadania i reduir l’esclexta digital entre els col·lectius més vulnerables i menys familiaritzats amb aquests dispositius.

Aspectes a tenir en compte per poder gaudir d’aquest servei:

• Identificar-se amb el carnet de la Biblioteca i amb el DNI.
  • La tauleta només es podrà connectar a la xarxa wifi de la Biblioteca, per tant el seu ús. queda restringit només a l’interior de la Biblioteca.
  • No es poden descarregar APP.
  • El so no és graduable i només es reprodueix amb auriculars.
  • El préstec de la tauleta serà d’una hora en funció de la seva disponibilitat.

02/06/2022