Nits d'estudi a la bct

Espais d'estudi en època d'exàmens

L'Ajuntament de Terrassa i la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) reforçaran l'oferta d'espais destinats a cobrir les necessitats dels i les estudiants durant els períodes d'exàmens de juny.

Del 20 de maig al 28 de juny s'obrirà la Biblioteca Central de Terrassa (bct) de dilluns a divendres de 20:00 a 0:00 h i dissabtes de 19:00 a 0:00 h, per facilitar que els estudiants que ho necessitin disposin d'un espai adequat a les seves necessitats.

Durant aquest temps i horaris, l'equipament estarà obert fent les funcions d'aula d'estudi, habilitant una sala de la biblioteca amb connexió wifi per a portàtils i dispositius mòbils.

Per la seva banda, la Biblioteca Campus de l'ESEIAAT-UPC obrirà en el seu horari habitual de 8.30 a 20.30h (sense restriccions d'accés a usuaris) i els caps de setmana del 25 al 26 de maig, de l'1 al 2 de juny i del 8 al 9 de juny de 2024 de 9 a 21 h (amb accés restringit a estudiants UPC).

Més informació a: https://bibliotecnica.upc.edu/horaris

04/05/2023